28 lutego, 2013

Wesoły czwartek ;)

Jak pisałam, dzisiejszy dzień był wyjątkowo wesoły i przyjemny. Nie bardzo wiem czym to było spowodowane. Jak prawie nigdy, czułam się dobrze w swoim ciele.
Wczoraj przeglądając innego bloga natknęłam się na świetne filmiki. Jest ich na nim dużo więcej, ale te szczególnie przypadły mi do gustu. A konkretnie:
Jeszcze nie wypróbowałam jej na sobie, ale myślę, że jest łatwa i przyjemna.. Miałam zamiar dzisiaj to zrobić ale plany się pokrzyżowały. Polecam spróbować. Czekam na wasze opinie i komentarze ;)

Następny filmik, który mnie natchnął. Ćwiczenia właściwe:
Filmik jest krótki, ciekawy i wydaje się łatwy w wykonaniu. Również, jak rozgrzewkę, miałam spróbować dzisiaj, ale się nie udało. Myślę jednak, że zrobię to w najbliższym czasie. Patrząc na 'prowadzącą', kąciki ust idą ku górze. Na prawdę ta Pani ma bardzo energiczny i przyjemny głos. Miło, jak na razie, się oglądało ;) Również czekam na opinie i komentarze.

Ostatni trening:
Jeden z treningów znanej Marty z serii filmików Marty i Kasi (klik). Wydaje się ciekawy i również jest wart wypróbowania. Przy najbliższym treningu wykorzystam rozgrzewkę i jeden, bądź nawet dwa przedstawione Wam filmiki.

To by było na tyle, gdyż odkąd mam blog najpierw wchodzę na niego, a szkołę pozostawiam na drugim planie, choć na początku myślałam, że będę pisała rzadko właśnie ze względu na nią. Jutro mam sprawdzian z matematyki, więc muszę się pouczyć wzorów i spojrzeć jak się wykonuje zadania. Dzisiaj już raczej nie będzie kolejnych postów, ale obiecuję, że jutro dodam na 100%. Będzie jadłospis, ale nie tylko. Nie powinniście się zawieść na mnie. Tak więc czekajcie i życzę Wam cierpliwości. Do jutra ;)

A tu coś ode mnie :) :
Nie podoba mi się tak bardzo, jak to wcześniejsze, ale jest jednak jednym z tych ładniejszych ;) Spokojnej nocy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)