17 lutego, 2013

Kolacja 17.02.13 + postanowienia na trzeci tydzień lutego

Kolejny dzisiejszy  post, tym razem kolacja. Trochę nowości dla mnie i trochę dla Was. Wczoraj kupiłam awokado, którego nigdy wcześniej nie jadłam, a powinnam bo na prawdę warto pod względem wartości odżywczych( napisze o nich w oddzielnym poście). W smaku nie spodziewałam się jakichś zachwytów, ale było lepiej niż myślałam, więcej o awokado już niedługo. Teraz zdjęcia ostatniego, nie bardzo udanego posiłku. Jajko się nieco rozlało ;)
Kolacja:
Kanapka z serkiem kanapkowym, naturalnym, awokado i czerwoną papryką, niestety na białej bułce(połowa) + jajko sadzone, smażone w papryce.

Z ciekawości (wydawało mi się, że ta kolacja jest wyjątkowo 'tłusta') podliczyłam całkowite kalorie na mojej ulubionej stronie o takiej tematyce ilewazy.pl. A tak się przedstawia tabela wartości odżywczych: http://dziennik.ilewazy.pl/mojeprodukty/961c7a.


Temat kolacji zamknięty, a teraz już kilka razy wspominane postanowienia na trzeci tydzień lutego(18-24.02):
  • nie będę podjadała miedzy posiłkami
  • nie zjem NIC słodkiego, jedynie w weekend do śniadania dodam coś słodkiego lub na podwieczorek zjem np. kawałek ciasta albo dwa ciasteczka 
  • gdy będę miała możliwość ćwiczeń nie dopuszczę do siebie myśli typu: "nie chce mi się" lub jakichkolwiek innych wymówek
  • jeśli nie będę miała do wykonania żadnych bardzo ważnych rzeczy, zamiast oglądać telewizję pójdę na 20-30 minutowy spacer
  • ograniczę jedzenie słodkich jogurtów do zera
  • dziennie będę jadła co najmniej 4 porcje warzyw/owoców. Do śniadania, II śniadania, obiadu i kolacji)
  • będę aktywnie uczestniczyć w lekcjach wf'u. Nie będę cały czas stała na bramce, tak jak do tej pory.
  • mimo zmęczenia, po lekcjach będę chodziła na dodatkową siatkówkę. Zaczyna się o 15, a kończy o 16.30.

Jeśli chodzi o moje wyzwanie i dietę myślę, że to będą wszystkie postanowienia. Powinnam również napisać takie dotyczące nauki, zainteresowań i wyglądu (skóra, włosy itd.). Jak ma się taką listę na prawdę łatwiej dotrzymać wyznaczonych celów i ma się tę świadomość, żeby pilnować się tego co się postanowiło, by móc pochwalić się tym co się osiągnęło ;) Polecam wypróbować ;) W przyszły weekend (mam nadzieję) dodam podobne listy na temat tego co wymieniłam w drugim zdaniu. Myślę, że Was też to 'zainspiruje'. Taka dodatkowa motywacja jest bardzo przydatna.

Teraz lecę robić sobie drugie śniadanie do szkoły. Życzę udanego nowego tygodnia i spokojnej nocy ;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)