19 lutego, 2013

Śniadanie+ II śniadanie+ obiad 19.02.13

Jutro brak sprawdzianów, więc dziś jest luźny dzień. Postanowień się trzymam, choć tata musiał mnie kusić pysznym Merci. Wzięłam jedną czekoladkę. ALE.. Zjem dopiero w sobotę lub niedzielę. To się nazywa wytrwałość ;D A oto dotychczasowe menu:
Śniadanie:
Mało widać. Wygląda jak jedna duża (za przeproszeniem) kupa wszystkiego. A jednak. Była to owsianka 'szarlotkowa'. A to znaczy, że miała w sobie starte jabłko, cynamon i przyprawę do piernika. Ogólnie pomysł jednej z blogowiczek. Wcześniejsza wersja 'szarlotkowej' owsianki, czyli bez przyprawy pierniczkowej zdecydowanie bardziej mi smakowała. A to białe coś pośrodku to łyżeczka ricotty, która miała być dekoracją, ale się zapadła w mlecznej otchłani :(

II śniadanie:
Jak już wiecie, na drugie śniadanie(godzina 11.00) jem (zawsze) jabłko, ewentualnie banan. W szkole nie ma warunków na jedzenie czegoś innego. Natomiast o 13.00 jem coś co ma więcej kalorii. Ma zastąpić mi obiad. Dzisiaj: dwie kanapki z 'wiejskim' chlebem, serkiem kanapkowym, szynką konserwową, papryką, pomidorem i sałatą. Muszę zmienić chleb na inny. Jak da się zauważyć ostatnio jem więcej białego lub jasnego pieczywa. Dobrze na mój żołądek to nie działa. Koniecznie muszę to zmieć, jak i szynkę. Paczkowana, z dodatkiem 'składników' E..czyli po prostu sztucznych wypełniaczy. Zastąpić. A czym? A właśnie szynką chudą, drobiową.
Obiad:
Kurczak z warzywami na makaronie. Znowu makaron, ale to dlatego, że chciałam urozmaicenia i trzeba było wykorzystać opakowanie do końca ;) To samo z ziemniakami. Znalazły się wyjątkowo w połączeniu z makaronem, gdyż zostały mi dwie sztuki (całkiem spore) po jednym z poprzednich obiadów, a marnować niczego nie lubię. Nie chciałam czekać, aż się popsują i wykorzystałam je w wprost idealny sposób. Jeśli, jednak macie ochotę na makaron jedzcie ten brązowy. Brązowy, czyli z pełnoziarnistej mąki. Jest mnie tuczący i zawiera więcej błonnika oraz potrzebnych nam wartości odżywczych.

Na razie to tyle, a za chwilę kolejny post- niespodzianka ;) Tak więc, 'przeczytamy' się za krótką chwilę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)