03 kwietnia, 2013

Środa 03.04.13

Tak, jak postanowiłam ćwiczę codziennie. Po wczorajszym, niby lekkim treningu- skalpelu mam zakwasy na brzuchu. Jak się porządnie przyłoży do ćwiczeń to i po Skalpelu zakwasy potrafią być ;D Dzisiaj znowu intensywnie- Killer. Trochę lepiej niż ostatnie Killery, ale nieco gorzej niż Skalpel. Trochę nie nadążam za Ewą, przez co robię mniej powtórzeń, a na dodatek łapię kolki podczas kardio. Nic na to nie poradzę. Można zauważyć, ze wiele blogowiczek robi sobie konkretne plany treningowe na miesiąc wpisując w kolejne dni jakiś program. Ja wolę danego dnia sama wybrać trening na jaki akurat mam ochotę i właśnie wtedy podejmuję decyzje, polegając na tym jak ostatnio jadłam i ćwiczyłam, jego intensywność. Jeśli zdarzyła się jakaś wpadka dietetyczna, bądź 2-3 dni nie ćwiczyłam, albo wybierałam lekkie treningi biorę coś cięższego i na odwrót. Możliwe, że innym to pomaga, ale jednak wolę spontana, co nie zmienia faktu, że robienie takiej rozpiski na pewno bardziej motywuje i lepiej dotrzymujemy danego słowa. Chcialabym zrobić sobie taki plan, by właśnie nie odpuszczać sobie treningów, tylko dostosować ich częstotliwość do szkoły i innych czynników. Myślę, że byłby mi wtedy łatwiej ;)
Nie bardzo mam o czym teraz pisać i nie bardzo mogę, gdyż muszę przeczytać jeszcze 40 stron lektury na jutrzejszą kartkówkę z wiedzy na jej temat, do tego sprawdzian z niemieckiego i kartkówka z angielskiego. Około 17 miałam chwilę i postanowiłam zacząć dokańczać lekturę. Jako, że wczoraj poszłam późno spać, a dzisiaj wstala wcześnie byłam zmęczona i po ok. 20-30 minutach czytania przymknęłam oczy i usnęłam. Przez to nie zrobiłam nic i wszystko zostało mi teraz do zrobienia. Wstałam o 20, choć miałam zamiar o 18 i od razu wzięłam się za trening, potem kąpiel, kolacja i proszę, mamy 12 minut po 22. Tak więc ja lecę. Spokojnej nocy i obyśmy jutro zaznali trochę wiosny, bo przytłacza mnie ta zima ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)