02 kwietnia, 2013

Pomiary

Pierwszy trening z Ewą zrobiłam 20 listopada 2012 roku, czyli równo 134 dni temu. Przez te 4 i pół miesiąca wiele się nie zmieniło.
Pomiary z dnia 22.11.12                       Pomiary z dnia 02.04.13
talia: 75cm                                                talia: 74cm
biodra: 92cm                                            biodra: 90cm
udo: 60cm                                                 udo: 58cm
brzuch: 87cm                                            brzuch: 84cm
waga: 63/62 kg                                         waga: 60kg

W ciągu 4 i pół miesiąca w talii ubył 1cm, w biodrach 2cm, w udzie 2cm, a w brzuchu 3cm. To jest bardzo mało, mimo, że dostosowywałam się do wskazówek Ewy. Zdrowe jedzenie, 5 razy dziennie w równych odstępach, mało słodyczy, 2-4 razy w tygodniu trening. Czemu mi się nie udaje? Myślę, ze największy problem tkwi w słodyczach. Mogę sobie przez tydzień odmawiać słodyczy, ale za to w kolejnym tygodniu rzucę się na nie i będę jadła masę krówkową kartonami. Tak było ostatnio. W jednym tygodniu nie zjadłam nic słodkiego, to w następnym (licząc od niedzieli do wczoraj) jadłam masę krówkową samą, w ciastach, białe pieczywo, batoniki, masło orzechowe samo, na kanapce. Nie wiem jak się pozbyć tej okropnej potrzeby na cukier. Tak na prawdę jadłam to wszystko 'bo są święta', choć zaczęłam świętować tydzień wcześniej. Moje efekty również są znikome, bo wcześniej też Boże Narodzenie, wiec brak ruchu i pełno słodyczy, jedne urodziny, drugie urodziny, Sylwester itd. Nie wiem, jak Wy to robicie, że Wam się udaje, a ja stoję w miejscu od ponad 2 miesięcy, bo tak na prawdę to w styczniu udało mi się zgubić te cm, gdy miałam pełno zapału na nowy rok, a potem? A potem szkoda gadać. Jaki macie sposób na oduzależnienie się od słodyczy? Jak sobie z tym radzicie? Jakie macie rady dla mnie ? :) Czekam na Wasze komentarze :]
Słonecznego dnia ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)