06 kwietnia, 2013

Poszukiwany, poszukiwana

Uwaga! Uwaga!
Odkąd skończyła mi się moje odżywka bez spłukiwania, nabyta w efekcie wymiany szukam takiej samej gdzie tylko się da. Rossman, Tesco, Biedronka i pełno innych sklepów. Nigdzie jej nie ma! A o kim mowa? Joanna Naturia odżywka bez spłukiwania z miętą i wrzosem.


Nie mówię tylko o tej z miętą i wrzosem. U mnie nigdzie nie ma żadnej odżywki z tej serii. Czytając inne blogi zdarzyło mi się natknąć na recenzje tego niesamowitego kosmetyku, a co za tym idzie gdzieś jeszcze są dostępne. Tak, więc proszę Was o kontakt. Jeśli macie w domu jakikolwiek rodzaj odżywki z tej serii, a jest Wam zbędna dajcie znać, z chęcią się wymienię. Z ogromną przyjemnością wypróbuję wszystkich rodzajów. Jeśli jednak w domu nie macie, a gdzieś w okolicy się z nią spotkałyście również proszę o kontakt. Piszcie w komentarzach lub na e-mail: believe.in.yourself@op.pl.
Mam nadzieję, że gdzieś jeszcze są dostępne ;) Miłej soboty ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)