26 kwietnia, 2013

Wygrana!

*Uwaga! Post pisany spontanicznie i pod wpływem emocji*
Przed chwilą dowiedziałam się, że wygrałam w konkursie prowadzonym przez Wspieram.to na facebooku; https://www.facebook.com/wspieram.to?hc_location=stream! Dla niektórych to może być taka zwykła, normalna rzecz, jednak świadomość tego, że moja kreatywność owocuje jest cudowna.
Nagrodą w konkursie jest czyścik do telefonu. Zadaniem zgłaszających się było przedstawienie telefonu, który natychmiast owego potrzebuje. Ciekawi jesteście co wymyśliłam? Nie przeraźcie się. Proszę:

Lubicie połączenie sosu czosnkowego z ketchupem i kakao? Mój telefon chyba tak, bo zapach trzymał się chwilkę, ale na szczęście później się 'ulotnił'. Jednak warto brać udziały w konkursach :) Zachęcam Was do uczestniczenia w nich, ale pamiętajcie: trzeba wiedzieć na co się godzimy i znać regulamin i zasady konkursu. Każde nieprzemyślane zgłoszenie może wpakować nas w 'niemiłą stronę internetu' o ile zakończy sie na internecie :) Taka mała przestroga :D
Tymczasem ja idę się cieszyć z wygranej. Miłego weekendu :)


Mała rzecz, a cieszy :)




Ps. Planuje napisać jakaś recenzję/opinię, ale proszę o wyrozumiałość :]

4 komentarze:

  1. gratuluje wygranej, ja bym sie nie odważyła na takie potraktowanie swojego tel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha, biedny telefon :P Ale gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Weroniko. Ja natomiast nie poświęciłabym mojego ukochanego smartfona. Za bardzo go cenię.
    Udanej majówki.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)