12 lutego, 2013

Ciut o mnie i o blogu ;)

Cześć ;)
Nigdy nie prowadziłam bloga, ale od kiedy postanowiłam zmienić swój tryb życia i walczyć o 'nową mnie' uznałam, że takie wsparcie będzie, jak najbardziej na miejscu ;) Jednak zacznijmy od początku..Mam na imię Weronika i- jak na razie- 14 lat.  Jeszcze wszystko przede mną, ale czemu nie miałoby być świetnie już teraz?
Zadając sobie te pytanie stwierdziłam, że warto cieszyć się każdą chwilą. Wcześniej tak nie było. Gdy rozpoczęłam wielkie wyzwanie, poczucie własnej wartości znacznie wzrosło. Już w 2012 roku zaczęła się moja 'metamorfoza', ale tak na prawdę zaczęłam się przykładać dopiero w styczniu 2013 roku. Ten blog będzie poświęcony zdrowemu trybowi życia, mojemu dążeniu do pełni zadowolenia wyglądem i samopoczuciem, jak i codziennym zmaganiom z błahymi kwestiami.
Więcej dowiecie się z kolejnych postów. Postaram się pisać ujmująco, zrozumiale i tak często, jak pozwolą mi na to ćwiczenia i inne obowiązki takie jak na przykład szkoła. Mam nadzieję, że zaciekawię Was swoją osobą i szarą monotonią ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)