27 lutego, 2013

Jadłospis 25.02.13

Dawno nie było jadłospisów, tak więc bez owijania w bawełnę jadłospis z 25.02.13:
Śniadanie:
Inne niż zwykle, ale równie pyszne. Kanapka z kromki chleba z żurawiną (przekrojoną na pół) z serkiem wiejskim+ banan pokrojony w kawałki+ serek Satino karmelowy; pyszności ;D

II śniadanie:
Kanapka bodajże z serkiem kanapkowym, szynką drobiową, sałatą i ogórkiem kiszonym+ marchewka.
Obiad:
Jeden z moich pierwszych wynalazków- omlet z szynką i warzywami, u mnie: ogórek kiszony+ pomidor. Dziwne połączenie warzyw z keczupem, ale ja lubię takie smaki ;D Głodna przyszłam ze szkoły i próbują zrobić omleta bez żadnych przepisów wymyśliłam takie coś. Było na prawdę pyszne! Był strach, że nie wyjdzie, jak to zwykle moje wynalazki, jednak było przepyszne. Wkrótce może dodam przepis ;)

Podwieczorek:
Kanapka z serkiem kanapkowym, szynka drobiową, ogórkiem konserwowym i sałatą, do tego mandarynka i druga połowa ogórka ;)
Kolacja:
Kanapka z serkiem wiejskim, do tego pomidor z cebulką (wyjątkowo łagodną, naszło mnie ;) ) i marchewka + 3 łyżki serka wiejskiego.

Tak oto minął mi poniedziałek. Za chwilę nowy pościk ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)