27 lutego, 2013

Wygląd bloga

Witam Was po małej przerwie. Cały ten tydzień mam zajęty przez sprawdziany i kartkówki. Jutro czekają mnie 3 kartkówki, ale na szczęście takie do ogarnięcia. Teraz mam chwilę bo jestem w szkolnej bibliotece. Czekam na sks'y z siatkówki, bo jak się dowiedziałam są teraz w środy i czwartki (wcześniej tylko w czwartki) i korzystając z okazji weszłam na komputer, gdyż nie zdążyłabym pójść do domu, a potem z powrotem. Nie wiedziałam co mogę zrobić, więc postanowiłam poeksperymentować z blogiem. Jak zapewne zauważyliście zmienił się jego wygląd. Na razie nie bardzo wiem, jak zrobić bardziej profesjonalny i indywidualny wygląd, więc zmieniłam jedynie tło. Jeśli ktoś z Was jest bardziej doświadczony poprosiłabym o małe wsparcie. A jeśli chodzi o posty na blogu to pojawią się dzisiaj lub jutro - zależnie, jak wyrobię się z kartkówkami. Na razie będzie kontynuacja jadłospisów, a następnie trochę o kosmetykach do pielęgnacji włosów i nie tylko ;) Bądźcie cierpliwi, już niedługo.
 Tymczasem pozdrawiam i zachęcam do komentowania postów, gdyż mam wrażenie, że piszę sama dla siebie. Jeśli macie prośby o konkretne tematy wpisów - jestem otwarta na propozycje ;D Miłego dnia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)