16 lutego, 2013

II śniadanie 16.02.13

O godzinie 13.00, czyli trzy i pół godziny po śniadaniu zjadłam II śniadanie. Bardzo smaczne. Zdziwiłam się tylko, że bardziej poczułam to co zjadłam teraz, niż to co na pierwszy posiłek dnia. Ilością sobie dorównują, jednak kasza mniej mnie zapchała. A to kasza jest bardziej sycąca.
II śniadanie:
Kanapka z serkiem wiejskim+ mała pomarańcz.

Zachęcam do jedzenia warzyw i owoców, gdyż zawierają bardzo dużo witamin, błonnika i  dobroczynnych antyoksydantów, dzięki którym nasza skóra wolniej się starzeje. Ja jeszcze się tym przejmować nie muszę, ale to nie zmienia faktu, że uwielbiam wszelkie warzywa i owoce ;) Pamiętajmy: by mieć zdrowe włosy, paznokcie, skórę oraz by nasz organizm sam sobie radził z drobnoustrojami chorobotwórczymi powinniśmy pamiętać o 5 porcjach zieleniny na naszym talerzu w ciągu dnia ;) Na moim blogu będą się pojawiać przepisy, w których skład będą wchodzić jarzyny i jestem przekonana, że na pewno, któryś z nich Wam przypadnie do gustu.
A co u Was ląduje na talerzu podczas II śniadania?

1 komentarz:

  1. Wow, jakie ty masz pomysły :D. Będę z nich korzystać jak najczęściej. Zdrowe, pyszne i pomysłowe. Super! :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)