20 lutego, 2013

Przepis nr 2: pasta jajeczno-rybna na kanapkę

Kolejnym razem przychodzę do Was z przepisem na lekką kolację, ale nie tylko. Mowa o pastach, a konkretniej jajeczno-rybnej.
Składniki:
  • łyżeczka musztardy, u mnie stołowa
  • łyżka serka homogenizowanego
  • ok. 90g tuńczyka lub jakiejkolwiek innej ryby, według gustu. Jeśli wybieramy tuńczyka to najlepiej w wodzie, ja natomiast miałam w oleju roślinnym.
  • średnie jajko
  • 2 małe ogórki konserwowe. Normalnie do takiej pasty używa się ogórków kiszonych, ale miałam tylko takie. Eksperymentów nigdy dość ;)
  • sól, pieprz do smaku, ew. inne wybrane przyprawy.
Sposób wykonania:
Jajko gotujemy na twardo. Kroimy ogórki i jajo w drobną kostkę. Dodajemy serek, musztardę, przyprawy i rybę. Smarujemy naszą mieszanką dowolne pieczywo: wafle ryżowe, chleb, bułki, wasę.. I gotowe!
Pokrojone jajko z ogórkiem.

Życzę smacznego i zapraszam do komentowania mojego bloga ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)