20 lutego, 2013

Jadłospis 20.02.13

Dzisiaj poszło i dobrze i źle pod względem postanowień. Dobrze bo kolega miał urodziny i rozdawał cukierki. Złożyłam życzenia, wzięłam cukierka, ale zamiast zjeść schowałam do plecaka. Zjem jak na to 'zasłużę' ;) Źle bo o 17 zjadłam drożdżówkę zamiast obiadu. Obiad o 19. Niby nie duża, niby tylko raz, ale jednak. Zdjęcia:

Śniadanie:
Teoretycznie w postanowieniach miałam jedzenie owsianek przez wszystkie dni robocze w tym tygodniu, ale uważam, że nie jest to tak bardzo ważne i usunęłam ten punkt. Nie powinno mi to wyjść na złe. Dzisiaj kasza manna z rodzynkami i ziarnami słonecznika udekorowana cynamonem i łyżką ricotty. Jak nigdy dotąd, najadłam się kaszą manną.
II śniadanie:
Przypominam, że o 11.00 jem jabłko, a o 13.00 to co widać na zdjęciach. Tym razem kanapki z serkiem kanapkowym naturalnym, szynką konserwową, ogórkiem konserwowym i sałatą. Jutro kanapki będą z porządnym chlebem. Po tym- sklepowym, cały czas bolał mnie brzuch.
Obiad:
O 17.00 drożdżówka, a o 19.00 kurczak z warzywami i pełnoziarnistym makaronem.
Kolacja:
Jako, że wcześniej wpadła drożdżówka, tak na kolacje skromnie. Jeden wafel ryżowy z pastą jajeczno-rybną.

Jutro mam sprawdzian, który miał się odbyć we wtorek, ale, że język niemiecki był odwołany, tak został przełożony. Siedziałam i się uczyłam od 18, oczywiście z przerwami. Nie mogę się porządnie przyłożyć i za jednym razem to wszystko ogarnąć. Muszę się nauczyć tak, by dostać 6. Musze podnieść ocenę z półrocza- 5, by mieć na koniec roku szóstkę. Myślę, że mi się uda, because I believe in myself. Dzisiaj na wf'ie zrobiłyśmy aw6, pierwszy dzień. Przypomniało mi się, że w ogóle coś takiego istnieje ;D O 21.30 zrobiłam drugi raz pierwszy dzień. Postaram się to kontynuować, gdyż nie mam warunków do ćwiczeń z Ewcią. Oczywiście aw6 nie zastąpi mi treningów Ewy, w końcu to marne 6 minut, ale lepsze niż nic. A wracając do tematów szkolnych to dostałam 5- ze sprawdzianu z biologi. Jeeej ! ^^
Tak więc muszę iść do niemieckiego. Życzę miłego wieczoru ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)