01 marca, 2013

Nareszcie piątek !

Uff! Jakoś wytrzymałam ten tydzień, gdzie codziennie miałam sprawdzian, kartkówkę lub dwa naraz. Nie ćwiczyłam dodatkowo w domu, ale za to trzymałam się diety o wiele bardziej niż we wcześniejszych tygodniach lutego. Dzisiaj jednak postanowiłam wypróbować ćwiczenia, które przedstawiłam Wam wczoraj. Rozgrzewka bardzo przyjemna, łatwa, szybko zleciało 10 minut. Ćwiczenia z Anią są równie przyjemne i jeszcze ten jej pobudzający i świetny głos ;D Zrobiłam tylko 8 minut tych ćwiczeń bo pod koniec potrzeba więcej miejsca, jednak u mnie nie było to możliwe. Szkoda również, że potrzebny jest steper. Można też ćwiczyć bez niego, ale skoro się tam znalazł to znaczy, że ma jakiś wpływ na ćwiczenia.

Następnie z Martą. Najpierw warto zapoznać się 'ze składem', ponieważ możemy się trochę pogubić. Ćwiczenia są na filmiku pokazywane zaczynając od poziomu dla początkujących, a kończąc na zaawansowanym. Potem trzeba zrobić 4 serie po 15 powtórzeń jednego z dostosowanych dla nas poziomów trudności. Zrobiłam 4 serie dla początkujących. Na koniec kilka ćwiczeń ze Skalpela Ewy Chodakowskiej + parę 'moich' i 3 serie po 15 pompek - tak na dokładkę. Jestem zadowolona, choć byłam mało zmęczona, ale takie są początki mimo, że dzisiejszy trening trwał ok. 40 minut. Zaczynając nowe treningi zawsze tak jest. Musimy ogarnąć to co mamy robić, a potem wraz z czasem będzie znać je na pamięć, przez co będziemy bardziej skupiali się na ćwiczeniach. To mniej -więcej tyle o dzisiejszym dniu.
Ćwiczyliście? Jak u Was? Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)