02 marca, 2013

Baton CORNY z migdałami i białą czekoladą

Pierwsza recenzja, pierwszy produkt, pierwsza opinia. Dzisiaj dodam pierwszy post, w którym znajdzie się konkretny produkt, a ja dodam swoje komentarze do niego. Mam w zapasie przygotowane dwa kolejne, ale nie wiem kiedy będę miała chwilę na napisanie 'recenzji'. Na pierwszy ogień idzie batonik CORNY z migdałami i białą czekoladą.
Baton CORNY z migdałami i kawałkami białej czekolady, opakowanie 24g.

Dostępność:
Niestety nie ja kupowałam tylko koleżanka z klasy. Nie wiem, gdzie można go kupić, jednak chodząc po przeróżnych sklepach się na niego nie natknęłam. Od niej samej dowiedziałam się, że był kupowany w sklepie ze zdrową żywnością.

Wartości odżywcze w 100g:
  • wartość energetyczna: 543 kcal
  • białko: 12,3g
  • węglowodany: 35,4g
  • cukry: 28,1g
  • tłuszcz: 37,3g
  • kwasy tłuszczowe: 8,4g
  • błonnik: 8g
  • sód: 0,11g
Skład:
 Migdały 54%, syrop glukozowo-fruktozowy, kawałki białej czekolady 10% (cukier, tłuszcz kakaowy, mleko pełne w proszku, emulgator: lecytyny słonecznikowe), mleko zagęszczone słodzone, chrupki zbożowe 5% (mąka pszenna, cukier, mąka ryżowa, mąka kukurydziana, słód jęczmienny, sód, syrop cukru skarmelizowanego), cukier brązowy, tłuszcz roślinny, syrop glukozowy, syrop cukru skarmelizowanego, sól, emulgator: lecytyny słonecznikowe, naturalne aromaty.

Opinia:
 Batonik przepyszny. Czuć świeżość składników, a szczególnie migdałów. Były chrupiące, a nie zwietrzałe, jak to można czasem spotkać w innych batonach. Wyczuwalne na prawdę duże kawałki migdałów, w końcu jest ich sporo- 54%. Smakuje bosko! Jak słodziutki domowy biszkopcik migdałowy polany miodem i białą czekoladą.Skład, jak na batonika całkiem przyzwoity. Nie ma żadnych E.. oraz innej chemii. Szkoda, że jest w nim tyle tłuszczu, ale co może być innego, skoro jest z białą czekoladą. Zdrowszy wariant, by był gdyby zamiast tej białej czekolady była gorzka , min. 70%. Mimo to, warty wypróbowania ;)


Średnia cena:
Na pewno zależy od sklepu. Na internecie niestety nie doszukałam się żadnych informacji na ten temat.

Ogólna ocena:
5,5/6

A Wy jedliście? Jak Wam smakował? Czekam na komentarze ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)