05 marca, 2013

Podsumowanie + jadłospis 05.03.13

Znowu szybkie podsumowanie:

Śniadanie:
Owsianka z serkiem wiejskim (pomysł z blogu: http://littlebrainchild.blogspot.com/), bananem, ziarnami słonecznika, siemieniem lnianym. W smaku dużo nie zmieniło, ale i tak tak było smaczne ;)


II śniadanie:
11:00 jabłko, 13:00 kanapka z serkiem kanapkowym, kiełbasą żywiecką (niestety kiełbasą), papryką, sałata, chleb z żurawiną + marchewka. Zapomniałam o zdjęciu całości razem z marchewką ;)
Obiad:
Dosyć nietypowy obiad, ale nie miałam możliwości zrobienia innego. Tost z bułki grahamki, dwa plastry szynki konserwowej, kechup, ogórek konserwowy + rogal z masłem..

Podwieczorek:
Też dosyć nietypowe połączenie, ale ja lubię takie eksperymenty ;) Mała marcheweczka, ogórek kiszony, kapusta kiszona, mniej jak połowa kromki chleba z żurawiną + 2 łyżki serka o smaku bodajże brzoskwiniowego sernika.

Kolacja:
Dzisiaj ćwiczyłam, o czym napiszę za chwilę, więc po tym potrzeba trochę białka. Trochę więcej jak połowa kromki chleba z żurawiną z serkiem wiejskim, 1,5 łyżki serka o smaku brzoskwiniowego sernika + pół szklanki mleka.

Tak jak pisałam ćwiczyłam dzisiaj, choć myślałam, że się nie uda- dwa laptopy i dwa zajęte >.> Jednak się udało. Zrobiłam cały, zlana potem jak nie wiem. Za chwile odprężający prysznic ;) Rozgrzewka:
Konkretne ćwiczenia:
Pierwsza część bo ma być 5 części, więc jako 5 wybrałam tę pierwszą ;) Dla mnie najłatwiejsza, gdyż nie przepadam za ćwiczeniami gdzie trzeba kłaść się i wstawać. Albo leżymy, albo stoimy ;P Mimo to poszło dosyć szybko, jednak zmęczona byłam bardzo i miałam ochotę pójść spać, ale jak widać trzymam się do tej pory i jeszcze chwilę muszę wytrzymać ;D Krótko i na temat.
Nie miałam zamiaru się dzisiaj rozpisywać, nie bardzo miałam o czym. Tymczasem idę zrobić sobie kanapki do szkoły. Miłej nocy i kolorowych snów ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)