07 marca, 2013

Jadłospis 06.03.13

Witam, witam ;)
Kolejny jadłospis. Zastanawiam się czy jest jakiś sens w dodawaniu codziennych jadłospisów. Może lepiej dodawać wpisy z jedzeniem tylko wtedy, gdy zjem coś wyjątkowego. Coś co będzie nietypowe, niespotykane i po prostu inne. Co o tym myślicie? Dodawać codzienne jadłospisy czy tylko takie warte uwagi? Mam nadzieję, że pojawi się choć jeden komentarz ;) Czekam ;] Menu:
Śniadanie:
Kromka chleba z żurawiną posmarowana serkiem o smaku sernika brzoskwiniowego + średni banan. Takie trochę inne śniadanie, ale równie smaczne ;)

 II śniadanie:
Wcześniej jabłko, a potem: kanapka z chlebem z żurawiną, serkiem kanapkowym, szynką konserwową, zielonym ogórkiem, sałatą + kilka sztuk orzeszków: w otoczce paprykowej, fistaszków i włoskich, tak abym miała energię na kolejne spędzone 3 godziny w szkole- sks'y do 16:30.

Obiad:
Po powrocie do domu, czyli ok. 17, wymysł internetowy- placki marchewkowe. Miały być 3 sztuki, które widać na zdjęciu nr.1, ale po krótkiej chwili nie poczułam w ogóle sytości i postanowiłam zjeść kolejne 3. Wtedy dało się coś poczuć. Jednak nawet taki 'obiad' nie jest prawidłowy w 100% po półtorej godziny siatkówki i po 4 godzinach od ostatniego posiłku. Placuszki wykonane z marchewek, mąki pszennej, ziemniaczanej, jajek, dodatkowo sól, pieprz, cukier. Posmarowane kechupem, serkiem o smaku sernika brzoskwiniowego, serkiem kanapkowym i serkiem President. Idealne na słodko, jak i na słono.

 Kolacja:
Po treningu: kromka chleba z ziarnami, ale jak widać słabej jakości, ogórek zielony, 5 łyżek serka wiejskiego.

Tak jak już wspominałam w innym poście podjadłam wczoraj sporą ilość chipsów i troszkę kisielu. Kolejne grzechy. Oprócz tego trochę mi się podjada. Musze się bardziej pilnować. Mam nadzieję, że mi się to uda ;) Miłego wieczoru.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)