05 marca, 2013

Jadłospis 03.03.13

Ech.. pora nadrobić zaległości. Mam teraz tyle zajęć, prac domowych, sprawdzianów, kartkówek.. Ogólnie straszne zamieszanie. Nie mam przez to czasu by napisać bardziej konkretnego posta. Teraz szybkie fotomenu:
Śniadanie:
Brak zdjęć :( Byłam tak głodna, że na śmierć zapomniałam o zdjęciach za co z góry przepraszam. Omlet z bananami posmarowany jogurtem greckim.

II śniadanie:
 Zmiksowana połowa jabłka, mały banan, trochę otrębów, serek wiejski + 3 pestki dyni ;)
Obiad:
Kurczak z warzywami na białym ryżu.

Podwieczorek:
Duży, o wiele za duży. Kawałek czekoladki, gdyż w desperacji postanowiłam uzupełnić magnez. Po kąpieli wypadło mi tak mnóstwo włosów, że postanowiłam jeść jeszcze więcej potrzebnych minerałów- w tym magnez. Nie pamiętam za bardzo ile procent miazgi kakaowej ma ta czekolada, ale dobre i to ;) O włosach będzie post jeszcze w tym tygodniu.

Kolacja:
Kolacja też troszkę spora, ale większość stanowią warzywa. Jak już pisałam moje włosy potrzebują dużo witamin, w tym potasu i witaminy A, co zawierają marchewka i pomidory. Kanapka z serkiem kanapkowym, szynką wieprzową i ogórkiem kiszonym + marchewka, pół pomidora, kilka kawałków jabłka.

Kolejny jadłospis już za moment ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)