09 lutego, 2014

Testuję - delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA, BingoSpa

Witam :)
W styczniu otrzymałam produkty od firmy BingoSpa w ramach współpracy z blogami, a że niestety mój bardzo ograniczony zasób czasu nie pozwolił na wcześniejsze testowanie i opisywanie rezultatów, dlatego robię to dzisiaj kiedy znalazłam krótką chwilę na bloga.
Troszkę o firmie: "BingoSpa to producent, importer surowców oraz marka kosmetyczna obecna w kilkunastu krajach, która istnieje od 1988 roku i oferuje ponad 500 kosmetyków.
Marka BingoSpa to energetyczne kosmetyki, komponenty do zabiegów domowego SPA, kolagen, borowina, olej arganowy, keratyna, kwas hialuronowy, kwas glikolowy, kwasy AHA, sól i błoto z Morza Martwego. Zaawansowana pielęgnacja twarzy, włosów i ciała. Wyszczuplanie, cellulit, trądzik, rozstępy, zdrowe stopy, szampony bez SLES, odżywki i kuracje do włosów, sole do kąpieli i okładów, kremy i maski do twarzy.  
W kosmetykach  BingoSpa znajdują się głównie surowce naturalne, ekstrakty roślinne i niespotykane kompozycje zapachowe z całego świata. "
Osobiście z ową firmą nie miałam wiele wspólnego i jest to moje pierwsze spotkanie. Bardzo miło mi, że zostałam zaangażowana do kolejnej edycji współpracy i jeszcze raz dziękuję za otrzymanie produktów. 

Będę miała przyjemność testować
  • delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA (2x5g)
  • koncentrat cynamonowo-kofeinowy z papryką (2x10g)
  • kolagen do ciała (2x10ml)
  • serum kolagenowe: uda pośladki i brzuch (2x5g)
  • krem na szyję i dekolt z kolagenem i algami (2x5g)


Dzisiaj pod lupę weźmiemy pierwszy z nich, czyli delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA.

Dostępność:
Z tego co wiem, tylko w sklepie internetowym producenta: klik.


Skład:


Wydajność:

Osobiście kremów używam w bardzo małych ilościach raczej tylko po to, aby zlikwidować efekt ściągnięcia skóry. Póki co próbki użyłam 3 razy, a jest jej jeszcze całkiem sporo (przypomnę, że moja próbka ma 5g).



Konsystencja:

Nie jest to gęsty krem, ośmieliłabym się nawet napisać, że jest dosyć rzadki, ale się nie rozlewa.


Zapach:
Nie jest męczący. Delikatny, słodkawy, ale nieco sztuczny owocowy zapach. 

Kolor:
Biały, co tutaj się rozpisywać :) 

Od producenta:
"wyjątkowy, złuszczający krem, który redukuje zaskórniki i zmniejsza rozszerzone pory. Krem BingoSpa reguluje wydzielanie sebum. Dzięki właściwościom złuszczającym naskórek, ogranicza ilość wyprysków i blizn potrądzikowych. Krem BingoSpa z kwasami AHA jest zalecany do pielęgnacji skóry mieszanej, tłustej, trądzikowej z tendencją do powstawania zaskórników.


Stosowanie kwasów AHA do skóry zniszczonej działaniem słońca zapewnia poprawę nie tylko jej powierzchniowych warstw, ale również wpływa korzystnie na tkankę łączną.
Badania prowadzone przy pomocy ultradźwięków potwierdziły, że po kilkutygodniowym stosowaniu kremów z kwasami AHA następuje wyraźne podwyższenie w skórze aktywności fibroplastów  - komórek odpowiedzialnych za wytwarzanie kolagenu, co skutkuje lepszym nawilżeniem, a w konsekwencji do znacznej poprawy stanu skóry. Dzięki temu, że równomiernie rozprowadzają pigment oraz zapobiegają jego zbijaniu się w grudki, kwasy owocowe rozjaśniają plamy pigmentacyjne (np. starcze, wątrobowe).

Krem BingoSpa z kwasami AHA zmniejsza zanieczyszczenia i porowatości nadając skórze gładkość, dzięki czemu skóra staje się zwyczajnie piękna i promienna, delikatnie pachnąca."


Moja opinia:
Krem dzięki swojej lekkiej konsystencji bardzo szybko się wchłania i, co dla mnie jest ważne, nie pozostawia żadnego filmu, ani tłustej warstwy. Skóra otrzymuje natychmiastowe nawilżenie i od razu poprawia się jej wygląd i elastyczność. Zapach jest całkiem przyjemny, ale niestety kojarzy mi się troszkę z tanimi jogurtami owocowymi, które mają w swoim składzie sztuczne aromaty. Moja skóra czasami miewa złe dni i jest wrażliwa, na niektóre kosmetyki. Tym razem nie zauważyłam złego działania kremu. Brak zaczerwienienia czy jakiegokolwiek innego podrażnienia. Cera gładka, ale nietłusta. Ogólne działanie oceniam na duży plus, bo, co się rzadko zdarza, owy krem likwiduje uczucie ściągnięcia przy niewielkiej ilości produktu. Zastanawia mnie jednak jedna rzecz. O jakie złuszczanie chodziło producentowi? Nie wiem czy ja źle zrozumiałam działanie kremu, czy producent przedobrzył z wypisywaniem działań artykułu. 

Aby moje słowa związane z natychmiastową poprawą elastyczności i nawilżenia nie były bezpodstawne przedstawiam Wam porównanie moich dłoni (po lewej-lewa, po prawej-prawa). Myślę, że różnicę widać gołym okiem. Jak myślicie, która dłoń jest nakremowana złuszczającym kremem? :)
Dla osoby, która jako pierwsza odpowie poprawnie przygotuję jakąś małą niespodziankę :) 
Jednak się pomyliłam i wcale tej różnicy na Bloggerze nie widać; może jednak uda się Wam zgadnąć? Zepsuta jakość zdjęć :(

Czy polecam?:
Polecam każdemu kto szuka niedrogiego, a dobrego kremu, który nawilży jego skórę przy jednoczesnym nienatłuszczaniu jej. Głównie będzie się sprawdzał u osób, które posiadają tłustą oraz mieszaną lub wrażliwą cerę.

Cena: 
Na stronie producenta produkt kosztuje 22 zł/ 100 g. Myślę, że cena jest jak najbardziej przystępna, tym bardziej, że produkt wart uwagi.

Ocena:
5/6. -1 punkt za złuszczanie, którego w ogóle nie odczułam.

Czy kupię ponownie?:
Jak wiecie moja opinia była pisana na podstawie otrzymanej próbki, ale gdybym potrzebowała nawilżającego kremu, na pewno taka możliwość bym rozważała.


Fakt, iż otrzymałam produkt w ramach współpracy nie wpłynęło w żaden sposób na moją opinię.



Na dzisiaj to wszystko. Ma nadzieję, że uda mi się wpadać częściej. Życzę miłego wieczoru i zapraszam do odwiedzania bloga :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)