16 lutego, 2014

Sportowa oferta Lidla i Biedronki

Witam Was :)
Nie wiem czy wiecie, ale od poniedziałku, czyli już od jutra (17.02.14) Lild oraz Biedronka wprowadzają nową ofertę, a w niej artykuły sportowe. Większość z Was na pewno wie, że jakościowo są to bardzo dobre produkty, zwłaszcza za taką cenę.

Co mnie zainteresowało i czego będę szukać (Lidl):

  1. Spodnie damskie, 3/4, czarne z różowymi wstawkami:

2. Buty damskie: 


3. Spodnie dresowe, jasny beż:

Spodnie dresowe



4. Biustonosz sportowy:

Na zdjęciu koszulki, również dostępne w Lidlu.


Co mnie zainteresowało i czego będę szukać (Biedronka):

1. Spodnie sportowe, 3/4:



Biedronka, jak zwykle, postanowiła podzielić swoje propozycje na pewne partie. Od poniedziałku będzie dostępna tylko jedna rzecz, ze wszystkich które mnie zainteresowały. Resztę pozycji dodam w kolejnych dniach.

Na pewno będę poszukiwać tego, co pokazałam, ale dopiero się okaże co zakupię. Być może ich nie znajdę, bądź po prostu na żywo produkty będą zupełnie inne niż w gazetce. 
Nie ukrywam, że oferta jest bardzo interesująca zwłaszcza ta, która będzie dostępna w Biedronce w późniejszych dniach.


Oprócz tego, warto obejrzeć całą gazetkę:

Po odbyciu wycieczki do obu sklepów oczywiście się pochwalę tym, co zdobyłam :) 
A co Was zaintrygowało? 

3 komentarze:

  1. Adidasy z Lidla są bardzo dobrej jakości:) Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj byłam w Lidlu i niestety nie zastałam damskich butów. Dzisiaj ponownie się wybieram. Mam w okolicy 3 Lidle, więc mam nadzieję, że w którymś je znajdę :) Widziałam tylko męskie buty, ale szczerze były dosyć marne. Będę szukała i porządnie się im przyjrzę, bo cena jest bardzo zachęcająca. W Biedronce też mają być buty. Wyglądają prawie identycznie jak Nike free run! :) Podobają mi się zdecydowanie bardziej niż te z Lidla, ale tak jak pisałam muszę obejrzeć oba modele z bliska, a niestety w Biedronce będą dopiero za jakąś chwilę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam i też widziałam i te, co są to faktycznie nie zachwycają:)
      Ja mam z innego sortu..:)
      Ważne, żeby podeszła była dość elastyczna.. żeby szło ją zgiąć.. przynajmniej w moim przypadku tak jest.. bo podczas ćwiczeń, przy kucaniu itp, kiedy stopa jest zgięta to zawsze na tym "przodzie" buty mi się rozwalały, rozklejały..
      te Lidlowskie.. "odpukać" na razie się trzymają w stanie nie naruszonym:)

      Usuń

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)