24 lutego, 2014

Oferta sportowa Biedronki ciąg dalszy

Już w jednym z postów pokazywałam Wam czego będę szukała w najbliższych dniach w Lidlu i Biedronce z okazji nowej gazetki sportowej. Dokładnie cała moja lista była przedstawiona tutaj. Oprócz tego później miałam Wam się pochwalić tym, co upolowałam. Ów wpis nie powstał, ponieważ w sklepach widniały puste boksy. Praktycznie nic. Najbardziej liczyłam na spodnie dresowe, ale był tylko rozmiar L. Udało mi się znaleźć czarne spodnie sportowe z różową wstawką, ale w rozmiarze M i, tak jak myślałam, byłam zmuszona je oddać. Nie leżał mi ich krój, a poza tym były trochę za luźne.
Dzisiaj, tak jak obiecałam wcześniej, chcę Wam przedstawić resztę pozycji, których będę szukała. Jak wspominałam w tamtym poście, Biedronka lubi dzielić swoje gazetki na 'etapy'. W każdym etapie kolejne artykuły. W Lidlu już nie mam czego szukać, więc pokażę Wam tylko dalszy ciąg Biedronkowej oferty.

  • Ciemnofioletowy kostium kąpielowy


  • Czarne lub fioletowe buty sportowe


  • Opaska stabilizująca - kolano


  • Parowar MPM


Oprócz tego polecam Wam zwrócić uwagę na:
Słuchawki



Pojemniki na sałatkę lub jogurt

W sumie to by było na tyle. Cała oferta dostępna tutaj. Nie jest tego dużo, ale mam nadzieję, że chociaż będę mogła dotknąć i obejrzeć te artykuły. W Lidlu nie było o tym mowy. Wybierałam się kilka razy, ale zawsze to samo. Najbardziej liczę na buty, bo moje obecne są w stanie krytycznym. Oprócz tego zaciekawił mnie parowar, który jest w wyjątkowo niskiej cenie - jak dla mnie. Może ktoś z Was jest w jego posiadaniu i może się pochwalić jak się sprawuje? Jeśli nie, to może posiadasz inny parowar? Chętnie dowiem się, który sprzęt jest wart uwagi i swojej ceny, bo nie ukrywam, ale już od bardzo dawna poszukuję jego, a także sokowirówki.

Udało Wam się coś znaleźć w Lidlu? Szukacie czegoś w Biedronce? Na co najchętniej będziecie zwracać uwagę? 
Życzę słonecznego dnia, bo u mnie dzisiaj pochmurno :)

2 komentarze:

  1. Sama swego czasu zastanawiałam się nad parowarem, ale u mnie w domu to nie przejdzie, więc poczekam sobie jeszcze trochę..
    A w Biedronce i Lidlu dzisiaj byłam:) I połowy rzeczy nie widziałam;/ było prawie wszystko "ze starszej oferty"..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.szczotkarnia.pl/products-page/dbam-o-wlosy/

      Tutaj też możesz zamówić online szczotki z włosia dzika:) Płaskie i taniej niż Khaja:)

      Usuń

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)