12 stycznia, 2014

Druga edycja Aquadetox'u wraz z konkursem

Witam :)
Cały tydzień bez postu za co Was oczywiście przepraszam. Pisze w miarę możliwości, a że ich niestety nie było w ciągu tygodnia to nic się nowego nie pojawiło. Dzisiaj krótko, ale mam nadzieję, że choć trochę Was zaciekawię i zachęcę do udziału :)
Mowa o akcji pt.: "AquaDetox". Jest to druga już, i mam nadzieję nie ostatnia :), edycja działania, które ma zachęcić Nas do picia wody i przekonać, że, może wbrew pozorom, potrafi ona zdziałać cuda. Nie tylko wewnątrz, ale także na zewnątrz, gdyż pijąc dużo wody oczyszczamy organizm i wspieramy się w walce z kilogramami. W tych kwestiach jest nie do pobicia :)

Tak jak już pisałam jest to druga edycja. Wspominałam również o pierwszej tutaj. Tym razem oprócz tego, co zyskamy dzięki piciu odpowiedniej ilości wody można wygrać w konkursie bardzo atrakcyjne nagrody. Po zakończeniu akcji rozwiązujemy test wiedzy i pierwsze pięć osób z największą liczbą punktów ( w razie otrzymania maksymalnej ilości punktów to czas przeważa o naszym losie ) wygrywa. Więcej oczywiście dowiecie się stąd. Organizatorami konkursu są:

1. www.pij-wode.pl






Niestety zgłaszać się jeszcze można tylko do dzisiaj więc Was dłużej nie zatrzymuję. Ja już się zapisałam i liczę również na Was. Życzę powodzenia i tym miłym akcentem się z Wami żegnam. Przyjemnego wieczoru :)



2 komentarze:

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)