27 sierpnia, 2013

Nominacja do The Versatile Blog Award

Właśnie przed chwilą przeczytałam komentarz, w którym zostałam nominowana do The Versatile Blog Award. Od kogo? Od Miki z blogu szkicowanie miki. Ja serdecznie dziękuję, a Was zapraszam do odwiedzin :) 

Zasady The Versatile Blog Award

1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę. 
2. Dziękuję za nominacje. 
3. Ujawnia 7 faktów o sobie. 
4. Nominuje 15 blogów. 
5. Informuje o nominacji wybrane blogi.

Nie za bardo wiem co autor tagu miał na myśli pisząc punkt pierwszy, więc go ominę. Podziękowania były wcześniej :) Teraz fakty o mnie. Nie miałam zielonego pojęcia jakie, by mogły one być, więc poprosiłam kilka osób, które mnie najlepiej znają, by napisali o mnie 7 faktów. Napiszę te najciekawsze i te, które się powtarzały :) Oto one:

  1. "Uwielbiam język niemiecki"
  2. "Mogłabym godzinami siedzieć w salonie fryzjerskim, albo przed półką z odżywkami, szamponami, grzebieniami i różnymi takimi pierdółkami do włosów"
  3. "Lubię uprawiać sport"
  4. "Jestem dobra z ortografii"
  5. "Prowadzę zdrowy tryb życia"
  6. "Baaardzo dbam o włosy"
  7. "Uwielbiam wypominać ludziom ich przekręcone słowa, a gdy oni mi coś wypomną to jest: "Oj.. *imię*"
Szczerze to żałuję, że mogę tylko wymienić 7 faktów, bo reszta podobała mi się tak samo :)

Kogo nominuję?:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)