30 sierpnia, 2013

Konkurs fotograficzny

Cześć Wam :) 
Ten post nie będzie na żaden konkretny temat. Chciałabym w nim poprosić Was o głosy. Chciałabym, abyście zagłosowali na moje zdjęcie zgłoszone do konkursu fotograficznego: http://wody.wwf.pl/konkurs/pl/project/940/jezioro_ros_o_zachodzie_slonca.

Możecie dalej udostępniać, rozsyłać i powiadamiać znajomych. Każdy głos jest na wagę złota i każdy pomaga mi się zbliżyć do wygranej. Klikać można codziennie, ale niestety tylko do jutra. Powiadomcie mnie o każdym głosie tutaj w komentarzu. Następnie wyślę Wam wiadomość przypominającą o jutrzejszym kliknięciu :)
Jeszcze raz bardzo proszę i serdecznie dziękuję za każde działanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)