30 września, 2013

Liebster Blog Award po raz drugi

Po raz kolejny zostałam nominowana do Liebster Blog Award, tym razem przez Senses Angel. Oczywiście bardzo dziękuję :) Zasady:
"Nominacja do LBA jest przyznawana przez blogerów, początkującym blogom w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją blogi o mniejszej ilości obserwujących, przez co daje możliwość rozpowszechnienia się.
Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań, które ułożył jej autor. Następnie układasz 11 pytań, które zadajesz 11 nominowanym przez Ciebie osobom.
Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie do LBA. "

Pytania do mnie:
1. Czy prowadzenie bloga zmieniło Twoje postrzeganie tego "blogowego" świata? Jeśli tak, to w jaki sposób.  
Zauważyłam na pewno dużo aspektów, których nie byłam w stanie dostrzec jako 'normalny' obserwator. Widzę ile trudu i wysiłku potrzeba, by utrzymać bloga 'przy życiu' lub chociażby organizować rozdania. Zrozumiałam, że to nie jest takie łatwe. Trzeba być odpowiedzialnym, słownym, dobrze rozplanować swój czas i oczywiście być idealnie zorganizowanym. Oprócz tego dowiedziałam się ile przyjemności może sprawić jeden komentarz lub kolejny obserwator :)
2. Gdybyś mogła/mógł zmienić coś w swoim blogu - co by to było? 
Zdecydowanie częstsze dodawanie postów. Nie jestem w stanie pisać codziennie. Jest dla mnie to niewykonalne w tym roku. Kończę gimnazjum i mam pełno obowiązków. Dodatkowe lekcje, konkursy, prace domowe, sprawdziany... Oprócz tego bardzo chciałabym organizować rozdania. Idealnie by było, gdybym robiła chociażby jedno na miesiąc. Na razie jednak mam troszkę za mało obserwatorów :)
3. Czy wg Ciebie istnieje ideał? 
Nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie.. Ideał czego? 
4. Kosmetyk, bez którego nie wyobrażasz sobie funkcjonowania?
Jeśli chodzi o kosmetyk pielęgnujący to.. Bardzo trudny wybór.. Chyba jednak szampon do włosów. Chciałam napisać odżywka, ale co mi po niej jak włosy były by nieumyte? :)
5. Ulubione powiedzenie/motto życiowe, którym starasz się kierować?
Chyba nie mam takiego ulubionego, jednak bardzo często powtarzam sobie "kiedyś będzie lepiej" lub zwykłe "uda mi się" albo "potrafię to zrobić" :)
6. Najmilsza chwila z ostatnich dni ? Pierwsza, o której pomyślałaś/pomyślałeś czytając to pytanie.
Z ostatnich dni nic sobie nie przypominam :)
7. Jakbyś opisał/a siebie w 4 słowach?
Odpowiedzialna, pomocna, kreatywna i skromna :3
8. Gdybyś mogła/mógł zmienić w sobie jedną rzecz - co by to było?
Więcej motywacji i silnej woli. W sumie to bardziej tego drugiego. Ostatnio bardzo trudno mi dotrzymać danego sobie słowa.
9. Wymień 2 cechy, które cenisz w drugim człowieku najbardziej?
Szczerość i uczciwość. Niby to samo, a jednak inne :)
10. Jaki jest Twój wymarzony prezent?
Moim wymarzonym prezentem patrząc oczami realisty jest większa suma pieniędzy. Nie jestem w stanie określić ile dokładnie, ale czy by to było, np. 20 000 zł, czy 100 zł kupiłabym za to to, co najbardziej teraz potrzebuję. Kupiłabym wtedy dokładnie to co jest mi potrzebne, bez zbędnego tłumaczenia, opisywania i wyjaśniania co i jak :)
11. Czy spotkałeś/aś się kiedyś z jawną krytyką swojego bloga? Jak sobie z nią poradziłaś/eś?
Jeszcze nie. Bloguję dosyć krótko i dotychczas napotykałam na komentarze schlebiające lub negatywne, tzw. 'hejty'. Myślę, że teraz ludzi nie stać na wyrażenie swojej opinii w sposób, nazwałabym to odpowiedzialny lub po prostu świadomy.  Zamiast napisać swoje szczere, prawdziwe zdanie, układają zdania tak, aby jednocześnie kogoś urazić i 'nie zniszczyć' swojego "honoru". 
Jak sobie radziłam z hejtami? Odpisuję na anonimowe komentarze w sposób miły, bo po prostu nie umiem być chociażby wredna. Zupełnie mi to nie wychodzi :) Tak jak mówiłam... Odpisuję i nie przejmuję się tym zupełnie.

Powinnam teraz nominować 11 osób, ale zrobiłam to ostatnim razem, a moja lista blogów obserwowanych się nie powiększyła, więc nie będę nominować tych samych osób :) Mam nadzieję, że mnie rozumiecie :) Ja tymczasem lecę do lekcji. Do przeczytania :)

9 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się kiedyś co jest dla mnie kosmetykiem nr 1 i jednak postawiłabym na mydło chyba :D
    Jesteś bardzo bystrą i elokwentną dziewczyną :) Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę nie myć się przez tydzień, ale włosy muszę mieć czyste :D Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. Ah, co do 1 punktu zgadzam się całkowicie! Jeśli nie jesteś blogerem i obserwujesz wszystko "z boku" to wszystko wydaje się takie łatwa, bo co to za problem napisać notkę! A rozdania? Pfff- bułka z masłem! Tylko jak potem przychodzi samemu coś takiego zorganizować to wtedy pojawia sie problem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Ponieważ nie wyrobiłaś się na ostatni konkurs, to informuję, że na blogu właśnie zaczął się kolejny ;) Zapraszam ;)

      Usuń
    2. Wiem, wiem Jak tylko będę miała chwilę to się zapiszę :) Dzięki =)

      Usuń
  3. Bardzo mi miło, że odpowiedziałaś na pytania:)

    Z Twoich odpowiedzi widać, że naprawdę jesteś odpowiedzialna i masz "głowę na karku" :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomocne rady masz na blogu oraz piękne włosy., kiedy nowa aktualizacja? :) pozdrawiam czytelniczka P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam robić co miesiąc, ale zwykle wychodzi, że nie mam nawet jednej chwili na zrobienie zdjęć. W ten weekend się ociągam z dodaniem postu właśnie przez zdjęcia. Mam pomysły na 3 posty, ale brak zdjęć. Aktualizacja będzie, ale pewnie za dzień/dwa... :) Dziękuję :)

      Usuń

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)