12 września, 2013

Co słychać w internetach?

Jako, że dzisiaj w miarę spokojny dzień to znalazłam chwilę, którą postanowiłam poświęcić blogowi :) Będzie to zupełnie coś innego, czego jeszcze nigdy nie można było znaleźć na moim blogu. Co dokładnie? Podam 12 (dzisiaj 12 września, więc postanowiłam, że będzie ich 12:)) linków do najciekawszych, najbardziej przydatnych i pomocnych postów z blogów, które obserwuję. Do rzeczy:

  1. Anwen dowiecie się, co warto zapakować do koszyka przy najbliższych włosowych zakupach w Rossmannie.
  2. Na blogu Kamy zobaczycie, jak łatwo przygotować domowe sushi.
  3. Jesienią nasze kudły potrzebują więcej uwagi niż w pozostałych porach roku. Tutaj przeczytacie w skrócie, co jest im najbardziej potrzebne.
  4. Lubicie groch? Macie blender? Koniecznie spróbujcie lekkiej zupy krem przepisu Martyny z Psychodietetyki na ustach.
  5. U Ani z blogu nuneczka testuje obecnie trwa urodzinowe rozdanie, na które oczywiście serdecznie zapraszam :)
  6. Jeśli macie suche i zniszczone włosy warto zajrzeć do Blond Hair Care, gdzie dowiecie się, jak emolienty mogą wpłynąć na ich kondycje.
  7. Marzeny możecie podziwiać piękny makijaż oczu inspirowany.. Pawiem! Przekonajcie się sami :)
  8. Zastanawiacie się jak modelki dbają o figurę? Na to pytanie odpowiada Martyna.
  9. Esy, floresy, fantasmagorie podpowie Wam, co warto obejrzeć w wolnej chwili.
  10. Mamy sezon na pomidory. Zanim weźmiecie się do pracy nad przetworami polecam zajrzeć do Agaty, gdzie znajdziecie przepis na domowy sos pomidorowy.
  11. Macie problem z przednimi pasmami włosów? Blond Hair Care podpowie Wam, jak się go pozbyć i zadbać o włosy, by problem się nie powtórzył.
  12. Marzeny macie szansę na wygranie 3 lakierów we wspaniałych kolorach. Podobnie jak z wyżej wymienionym rozdaniem zachęcam do wzięcia udziału :)
Myślę, że przedstawione propozycje Was zaciekawią i zainspirują do pracy. W weekend pojawi się coś 'ode mnie', więc już zapraszam :) Co Wam się najbardziej spodobało? A może dodaliście, któryś z blogów do blogrolla? Z chęcią poczytam Wasze uwagi dotyczące zaproponowanych wpisów. Miłego popołudnia =)


7 komentarzy:

  1. Uwielbiam posty pełne linków i inspiracji. Na pewno chciałabym przygotować w końcu domowe sushi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, chętnie odwiedzę podane przez Ciebie linki :)
    Gratuluje również wygranych BB Creamów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za info ;>
    angel-of-volleyball.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna informacja. W końcu znalazłam Twój blog! :) Wyobrażasz sobie, że nie mogłam go nigdzie znleźć, zawsze jak wchodziłam na Twój profil to pojawiała się jakaś informacja z błędami... ALe się cieszę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło :) Cieszę się, że w końcu się udało :)

      Usuń
  5. Muszę koniecznie zajrzeć do dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)