13 kwietnia, 2014

Jak z baniaka po wodzie zrobić prowizoryczny kosz na maliny?

Witajcie! :)
Korzystając z wolnej chwili robiłam porządki w folderach w komputerze i w ten oto sposób przypomniałam sobie o koszyku, który zrobiłam będąc na wakacjach pod namiotem. Czym prędzej posklejałam zdjęcia i gotowe! Wszystkie fotografie oprócz pierwszej są dosyć marnej jakości, ponieważ musiałam je dostosować wielkością do pozostałych, a w tym celu zmniejszałam je i rozciągałam. Mam nadzieję, że inne kolaże w przyszłości będą się lepiej prezentowały :)



Poniżej ponumerowane zdjęcia oraz instrukcja krok po kroku.


  1. Gotowy koszyk na maliny.
  2. Potrzebna nam będzie duża (u mnie 6 litrowa) butla po wodzie z korkiem, nóż oraz nożyczki
  3. Na mojej butli można wyszczególnić 3 części: górna z ośmioma wypustkami, środkowa podzielona na trzy segmenty oraz dolna identyczna jak górna. Nożyczkami odcinamy górną część.
  4. W ten sposób otrzymujemy proporcje butelki 1:2.
  5. Podobnie jak w punkcie 3 odcinamy dolną część butli, tak aby cała butla była w trzech częściach.
  6. Górny i dolny segment nakładamy na siebie. Od teraz możemy cieszyć się własnoręcznie zrecyklingowanym baniakiem na wodę.
Środkowa część jest zbędna i nie wykorzystujemy jej do wykonania koszyka.


Jak Wam się podoba? Życzę spokojnej niedzieli oraz udanego następnego tygodnia :)

2 komentarze:

Wszystkie opinie i uwagi są dla mnie na wagę złota. Staram się dzięki nim wzbogacić zawartość bloga, jak i uzupełnić o brakujące elementy. Dlatego proszę Cię o szczere komentarze, gdyż tylko one pozwolą mi poprawić jakość strony i wpisów. Proszę również o nie wklejanie linku do Twojego bloga i nie spamowanie. Jeśli będę miała chwilę na pewno do Ciebie zajrzę. Życzę mile spędzonego czasu na moim blogu :)